Minä instagramissa @ida1da

perjantai 14. marraskuuta 2014

Seitsemästoista, Punajuuri & Porkkana

Hyvää perjantai iltaa!

Vihannesteemalla jatketaan. Tänään koin smoothien valmistuksessa vastoinkäymisiä, joiden takia tein tämän smoothien. Minun piti tehdä avocado-ananassmoothie, mutta avocadon avatessa huomasin sen olevan ylikypsä. Päätin siis tehdä ananas-porkkanasmoothien, mutta kun kuorin ananasta tajusin senkin jo pilantuneen. Onneksi minulla sattui olemaan jääkaapissa punajuuria, jotta sain tehtyä tänään edes jotakin :D.


@ Smoothiet, Makua, vitamiineja ja virkeyttä
Eliq Maranik


@ Smoothiet, Makua, vitamiineja ja virkeyttä
Eliq Maranik

Taas olisi pitänyt mehustaa, mutta olen huomannut, että vesi ja jäät toimivat blenderissä oikein hyvin ja näin vihanneksistakin saa juotavaa. Minun ja siskoni Amandan mielestä tämäkin olisi ollut parempaa jäisenä mehuna. En tiedä oliko punajuuret jotenkin tavallista enemmän mullan makuisia, mutta mielestäni se maistui smoothiessa liikaa, vaikka olin kuorinut ne hyvin. Omena teki kivan hapokkuuden ja silauksen makean porkkanan ja miedon punajuuren rinnalle. Punajuuri antoi todella kivan värin smoothielle.


Hyvää yötä ja sunnuntaina tämän viikon viimeinen smoothie. :)

Terkuin Ida




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti