Minä instagramissa @ida1da

sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

Kahdeksaskymmeneskuudes, Mansikka & Punajuuri

Tämän päivän smoothiemaratoonin viimein smoothie tulee tässä!

@ Smoothiet, Makua, vitamiineja ja virkeyttä
Eliq Maranik
@ Smoothiet, Makua, vitamiineja ja virkeyttä
Eliq Maranik

Olen valmistanut tämän smoothien aivan tämän blogin aloituksen aikaan. Kuvasin tämän ja kirjoitin siitä kommentit kirjan väliin. Jostain syystä se on vain jäänyt postaamatta ja kun tässä selailin kirjaa, huomasin, että tällainenkin smoothie oli tehtynä. 

Kun tämän smoothien olen tehnyt, minulla ei ollut mehustinta. Jos nyt tämän tekisin, mehustaisin ehdottomasti punajuuret.

Olin kirjan väliin kommentoinut tästä näin: erikoista, mutta todella hyvää. Tämä oli yllättävän täyttävä juoma. Koostumus oli hyvin kuohkea ja väri aivan ihana.

Eli kyllä punajuurestakin voi saada hyvän juoman aikaiseksi, jos vain sen kanssa on oikeat raaka-aineet, jotka sopivat sen seuraksi hyvin.

Terkui Ida
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti